Кошик

Гарантія та Повернення

1. Повернення та обмін товару належної якості

Повернення та обмін товару можливе у строк до 14 днів з дати продажу.

Деталі електрообладнання (крім свічок запалювання, розжарювання та лямбда зондів), технічні рідини та автохімія (крім автомасел) поверненню та обміну не підлягають.
Товар, привезений на замовлення, поверненню не підлягає.
Обов'язкова умова повернення товару: збереження заводського пакування, комплектації, наклейок, лейблів та товарного вигляду виробу. Забороняється наносити на упаковку товару, що повертається, написи або позначки.
Запчастини зі слідами встановлення або експлуатації не підлягають поверненню.
Повернення товару провадиться лише за наявності документа, що підтверджує факт купівлі товару (видаткової накладної або чека) та письмової заяви на повернення.
Клієнт зобов'язаний перевірити якість, кількість, відповідність та комплектацію товару безпосередньо при отриманні, після отримання претензії не приймаються.
У разі отримання пошкодженого товару під час перевезення перевізником (Нова Пошта та ін.) претензії необхідно пред'явити перевізникам у момент отримання товару.
 

2. Порядок повернення товару

Для повернення товару необхідно виконати такі умови:

  • Заповнити заяву на повернення
  • Додати копію чека або видаткової накладної.

У разі повернення товару належної якості, передати товар в упаковці та повній комплектації з усіма комплектуючими та повним комплектом приладдя, зазначеним у технічній документації. При відмові від товару, якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом.
Товар не повинен мати механічних дефектів
У разі повернення товару неналежної якості ( рекламації ), крім документів, перерахованих вище, необхідно надати:

  • довідку та укладання сервісної станції про проведення робіт із встановлення даного товару на автомобіль та його непридатність;
  • копію наряд-замовлення із СТО, яке проводило процедуру встановлення та зняття деталі з транспортного засобу. Даний документ повинен включати повну інформацію про СТО та автомобіль, а також перелік усіх виконаних операцій (обов'язково завірена печаткою виконавця**);
  • копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт із встановлення цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля;
  • копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються автосервісом;
  • копію накладної або чека, згідно з якими рекламаційну запчастину було придбано в Інтернет-магазині автозапчастин ProCar;

** якщо виконавець фізична особа-підприємець, який працює без печатки, він зобов'язаний надати копію витягу або свідоцтва про реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності.

При поверненні товару транспортною компанією «Нова пошта» , відправка товару провадиться за погодженням з менеджером Інтернет-магазину автозапчастин ProCar.

Усі транспортні витрати, пов'язані з обміном та поверненням, оплачуються відправником (в окремих випадках, якщо повернення пов'язане з неправильним підбором менеджера, оплачує інтернет магазин)
Неоплачене відправником відправка не підлягає отриманню.
Обов'язково необхідно повідомити менеджеру номер декларації відправленої посилки, номер замовлення, або номер мобільного телефону клієнта (на який оформлювався це замовлення), вкласти разом із товаром, що повертається, заяву на повернення товару та грошових коштів
.

Категорично не допускається наклейка скотчу, а також будь-які уточнюючі написи на упаковці товару!

 

3. Умови повернення коштів

Повернення коштів за товар, що повертається, здійснюється

  • за дотримання умов укзаних у п.1 та 2
  • заповнення заяви на повернення грошей

Повернення коштів здійснюється способом, яким здійснювалася оплата Товару - банківським переказом на зазначені Покупцем у заяві на повернення грошей реквізити або готівкою - не пізніше ніж через 7 днів з моменту отримання товару та Вашої письмової заяви.
 

4. Гарантії товару.

Гарантійні зобов'язання  не поширюються на витратні запасні частини та матеріали (мастила, фільтри, технічні рідини, автокосметику, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники тощо). Даний вид товару перевіряється на його цілісність та працездатність у момент отримання. На електричні товари-гарантія не поширюється і обмежується фактом працездатності на момент монтажу. 
У разі сумнівів у коректності підбору товару, рекомендується перед встановленням перевіряти застосування деталі в оригінальних каталогах бренду-виробника.
Перед встановленням нової деталі на автомобіль механік зобов'язаний переконатися, що в нього саме та деталь, яка необхідна для даного автомобіля. Для цього необхідно візуально порівняти стару деталь, зняту з автомобіля з новою, а також порівняння основних розмірів.
Продавець не несе гарантійних зобов'язань у таких випадках: 

  • нормальний та природний для певного терміну експлуатації знос деталі; 
  • деталь була встановлена ​​з порушенням правил встановлення, що призвело до її несправності, пошкодження деталі внаслідок ДТП, недбалої експлуатації або будь-яке інше механічне пошкодження; 
  • несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного масла, не передбачених виробником автомобіля або інших технічно несумісних/непередбачених деталей; 
  • встановлення деталі клієнтом самостійно або на СТО, що не має сертифіката на проведення даного виду робіт;

З гарантійними термінами на продукцію Ви можете ознайомитись на офіційних сайтах виробників чи офіційних дистриб'юторів.