Кошик
Навіщо потрібен захист гальмівного диска?

Навіщо потрібен захист гальмівного диска?

30.09.2022

У нашій статті ми розповімо про те, що таке захист гальмівного диска і чому він є необхідною ланкою в гальмівній системі Вашого автомобіля.

 

Захист (пильовик) гальмівного диска або ж Захисний кожух гальмівного диска - це деталь, яка допомагає захистити компоненти гальмівної системи і інші деталі підвіски від надмірного скупчення гальмівного пилу.

 

Захист гальмівного диска дуже необхідна деталь  так як, у по мірі накопичення гальмівного пилу він може потрапити між гальмівними колодками і гальмівним ротором, викликати корозію супорта гальма, а також, привести до передчасного зносу і навіть поломки гальмівної системи. Якщо на Вашому автомобілі немає дискової гальмівної системи, яка самоочищається, гальмівний пильовик дуже важливий для захисту всієї гальмівної системи. Тим не менш, багато людей задаються питанням, чи потрібні взагалі гальмівні пильовики.

 

Щоб пролити світло на це часте запитання, давайте розглянемо 3 з основних причин, за якими не можна знімати пилозахисні ковпачки гальм, а при їх зносі бажано одразу замінити їх на нові.

 І як завжди, команда Інтернет магазину «PROCAR» рекомендує Вам, при першій же ознаці несправності гальмівної системи, звернутися до наших фахівців, і вони підберуть Вам кращий варіант за ціною-якістю саме для Вас.

 В тому числі, у нас в наявності і під замовлення є Захист гальмівного диска для багатьох марок автомобілів.

 Отже, повернемося до теми нашої статті, а саме давайте розберемося навіщо нам потрібен захист гальмівного диска:

 

1. Гальмівні пильовики продовжують термін служби гальмівної системи.

 Швидке питання: що викликає надмірний знос гальмівних колодок? Якби ви відповіли тертя, ви були б праві. Але що ж впливає негативно на це саме тертя? Основним його джерелом є сміття, що застрягає між гальмівною колодкою і ротором гальма.

 Чи це пил з гальмівних колодок, бруд з дороги або інше сміття, більшість проблем з гальмами виникають через передчасний знос компонентів що в свою чергу відбувається через надмірне тертя при повністю нормальної експлуатації. При відсутності гальмівного пильовика збір гальмівного пилу на цих компонентах прискорюється. В результаті тертя збільшується, коли гальмівні колодки стикаються з ротором, а це призводить до зносу колодок і роторів. Установка ж гальмівного пильовика може продовжити термін служби колодок, роторів і навіть гальмівних супортів.

 

2. Гальмівні пильовики зменшують скупчення дорожнього бруду.

 Насправді видалення гальмівного пилу з коліс - дуже простий процес. Більшість автовласників, після відвідування автомийки, де водою зі шланга високого тиску видаляють бруд між «отворами» колеса, в слідстві чого легкий пил йде з гальмівних супортів і роторів, можуть забути про це. Однак видалити дорожню сажу і сильний бруд не так просто. Захисний кожух від гальмівного пилу розроблений конструкторами сучасних легкових, вантажних автомобілів і позашляховиків, саме для того, щоб блокувати накопичення не тільки гальмівного пилу, але і інших забруднюючих речовин, таких як дорожня сажа, бруд та інші частинки, які можуть збиратися на деталях гальмівної системи.

 А тим автовласникам, які живуть в умовах холодного клімату, доводиться стикатися з ще однією причиною передчасного зносу гальм - скупченням дорожньої солі. Хлорид магнію, або, як його зазвичай називають, «сіль що б танув лід», застосовується в районах з холодною погодою, щоб зменшити утворення льоду на дорогах під час снігових умов. Коли лід починає танути, сіль починає прилипати до деталей гальмівної системи. Вода випаровується і сіль діє як наждачний папір - буквально шліфуючи гальмівні колодки і ротор при кожному натисканні гальм. Більш того, коли ваші гальма перевищують нормальний рівень нагріву, раптове потрапляння на них снігу або крижаної води може привести до розтріскування або деформації гальмівного ротора.

 Захисний кожух гальм запобігає скупченню дорожнього бруду, солі та інших забруднень на гальмівній системі.

 

3. Відсутність захисних щитків гальмівного диска може привести до відмови гальмівної системи.

 В ідеальному світі власники автомобілів замінювали б свої гальмівні колодки відповідно до рекомендацій їх виробників - зазвичай кожні 20 000 км. Однак ці рекомендації встановлюються при нормальному використанні, включаючи використання автомобіля з усіма встановленими оригінальними деталями. Відсутність гальмівного пильовика прискорює знос гальмівних колодок і роторів. Хоча ці складові можуть, як правило, мати симптоми несправності, такі як скрегіт, скрип, вони будуть продовжувати зношуватися і в кінцевому підсумку можуть вийти з ладу.

 Хоча, на перший погляд, може здатися що захист гальмівного диска не так вже й важливий, та ще якщо Ви самі замінюєте гальмівні колодки, то щоб уникнути зайвих дій можна його просто зняти і не використовувати. Однак, як Ви вже зрозуміли, ризики просто переважують будь-які передбачувані переваги і зручності. Завжди краще перевстановити всі компоненти при виконанні планового обслуговування або ремонту, в тому числі захист гальмівного диска на будь-якому автомобілі, навіть вантажівці або позашляховику.

 Тепер Ви знаєте навіщо потрібен захист гальмівного диска на Вашому автомобілі.

 

І ми, знову, рекомендуємо Вам звернутися до фахівців Інтернет магазину «PROCAR», і вони підберуть Вам кращий варіант за ціною-якістю саме для Вас. У тому числі захист гальмівного диска передній або задній, правий та лівий.

 

Ні цвяха Вам, так би мовити ні жезла! І нехай кожна покупка принесе радість Вам і Вашему сталевому коню!